۱۳۹۱ تیر ۲, جمعه

عزیزم اوج نگیر :ی

امشب تو اوجم. باور کنید.
حالا اینکه برای چیه نمیدونم. یه جور سرخوشی بعد از یه طوفان ده روزه. یه جور به سیم آخر زدن حتی. شاید نخوابیدن پریشب بردتم فضا.شاید سرخوشی دادن ِ ویژن یا مثلن پیدا کردن یه سری ایده‌ی جدید برای تز..
امروز تو آرایشگاه موهای کوتاه یکیو دیدم که رنگ کرده بود و همون جا شست و من عاشقش شدم، عاشق موهای کوتاهش که وز وزی وایساده بود و به هم ریخته بود. همون موقع میخواستم به آرایشگره بگم کوتا کن این لامصبو، اما صبر کردم. اون خانومه موهاشو سشوار کشید، مرتبط شد موهاش، دیگه اونجوری خیس و شلخته نبود. در همون لحظه من نظرم برگشت. میخوام بگم همچین آدمیم که دو دقه به خاطر شلختگی موی کوتاه طرف میخوام موهامو از ته بزنم و دو دقه بعد میگم اه این چرا انقد صاف و اتوکشیده‌ست؟ :ی
خلاصه که امشب تو اوجم. هر چند کلی کار هست که رو سرم هوار شه اما الان هیچ کدومش تو ذهنم نیست. فقط دارم چرند میگم و میگم و سرخوشانه جلو میرم. آلمانو بگو... بازی داره، به به واقن :ی

هی! بیا پایین... آروم شو!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر